Thanks ! anda yang ke :

I CARE

21.10.11

RESTLESS


assalamualaikummmm
hi stalkers! aik terasa? haha gurau2 lah. n damn amazing people.
have a nice day. nice breakfast, lunch and dinner.
ayoyo merepek sudaaa. medulla oblongata aku dah gelong. involuntary action dengan voluntary action pun dia tak reti nak beza dah. haha hiperbola gila kan?

the tiny little brain of mine is ready to crack
aini boleh la kau. theehe. dun wori be positive
hari ni meronda sakan. kak iza thanks pinjamkan kancil fast n furious 5. haha
tulang kaki dah boleh patah tapi nasib baik aku kuat.hoyeah kitorang kuat!
demi uitm tercinta lah weh. ingat tak de keje ke? huaaaaaaa
n lepas tugas, we surely need rest.such a tiring day.mcD sedas!

jangan tanya kenapa kak iza mcm tu haha

si mok si bam. OVER ATHL DEPT. suke bace. xthu npe

topiii ajaib!

bak kata fuad ' ko kene kiri sikit bru strike' ngeh3
n fuad, thanks bagitau ni
'bola bowling dlm pounds, bukan kilo la aini'
aku malu di tempat kejadian huuuuuu =_='

korang the best. ingat tu.

n baju hijau kotak kotak saye dah nak kena jahit sebab satu butang tanggal tersangkut hanger apebendetah kat tiang.huhu ganas sangat kenapa tak tahu la anak jalil dgn siti ni. aku selalu bayangkan mak ayah aku mase mude. mesti rock kan? sebab tu anak die ganas sikit. tapi macam biase la, dalam hati ade taman. wahahah

actually lah, sometimes human faces many kind of difficulties. but somehow, Allah tahu yang kita boleh tempuh all the difficulties. thats why dia uji kita macam macam dan kadang kadang bertimpa timpa. i keep reminding myself about that. n i believe after many sorts of challenges in life, akan ada hikmah yang Dia nak beri. tak kira lah aku nangis banyak mana pun, aku still percaya benda ni. nangis untuk legakan hati dan luahkan perasaan kita. nangis bukan untuk meratapi. kadang2 kita terlalu fikirkan masalah sampai kita lupa kegembiraan kita, orang orang yang sayang pada kita. termasuklah aku kan. haha. 'masalah sentiasa ada, tapi tu adalah pengalaman sementara membesar' -ayah. so apa yang perlu, face the problem. dont give up.

ayah- thanks. until now, semua kata2 ayah akak tak pernah lupa.
kaunselor dan hero terbaik kakak.
i've found my prince, but you will always be my king ;)

this is for me and everyone :)




2 comments:

INTAN SOFIA said...

muka bahagia bak hg.hehehehehe

nurul aini said...

woohoo :)
bahagia la brapa hari jumpa..hehe