Thanks ! anda yang ke :

I CARE

18.10.11

GAME #1 [UNTUK BUDAK MACAM AKU] haha


assalamualaikum wbt
individu individu yang marbeles sekalian!
woooohooo
Rinmaru Games
aku dah addict!


actually aku dah lama tinggal game ni
tapi disebabkan kebosanan hri ni,
maka aku bukak balik website die dan....
tadaaaa!!
here come lotsa new game categories
n i'm so excited! haha
dressing up a high school girl is quite interesting
cantek tak aku dress up budak skola ni? wahaha
aku malas nak main game perang2
so aku main la game dress up ni
biase la perempuan kan? haha
game perang pun layan jugak
tp tu bole tunggu sat la haha
Rinmaru the Best
silalah isi masa lapang anda di rinmarugames.com
untuk budak2 pompuan je
tak thu la kau ade budak2 laki nak main game ni
ngeh3 syok tgk bnyk baju lawa2 hahahaha

wokeh till next time!

adeh penat hari ni tunggu mesin faks beroperasi.ngeehaa

2 comments:

Anonymous said...

mcm bez je...hehehe

nurul aini said...

mmg best! haha