Thanks ! anda yang ke :

I CARE

19.10.11

cheritera #1 CERITA MONSTER


Pada satu hari, saya dan kakak saya, iza pergi ke taman bunga. saya cuba menghiburkan hati kak iza kerana labi labi beliau baru sahaja meninggal dunia kerana tercekik cheese.

saya pun gembira dapat menyedut aroma bunga bunga itu

setelah beberapa lama bersiar siar, kak iza sudah mampu untuk bermain golf menggunakan batang batang bunga yang tumbuh di sekitar kawasan itu
saya gembira kerana dia sudah hampir berjaya melupakan asyraf, labi labi nya itu hehe

tiba tiba saya lihat pokok bergoyang goyang dan tanpa diduga, seekor monster datang dari sebalik bunga bunga itu. ia kelihatan sangat garang!!! bunyi die macam ni
'roarrrrr' ngeehhee tatoottt

saya cuba untuk menghalau monster itu.
'kak iza! tolong aini halau monster ini!!'

ketika saya menoleh untuk meminta bantuan dari kak iza, saya terkejut kerana..........
jeng jeng jeng..kak iza sedang menyorok disebalik sepohon kayu kerana teramat takut. adoi saya pun cuba untuk lari ke arah kak iza

tiba2 si monster berkata
'jom kita pekena cool blog sedas'

maka dengan segera kami bertiga bergegas ke cmart untuk membeli coolblog
lapar rupenye monster nieee..huhuhu
sekian!!

starring : aini, izzatul, dayah, bunga plastik, cool blog


3 comments:

KubutukuKutuBuku said...

korg mmg da saket....

Anonymous said...

waaaa , jelesnye ! na gak camtu ! wee~

nurul aini said...

bhahaha. yay!