Thanks ! anda yang ke :

I CARE

17.2.11

SAYA ACCIDENT!


first time accident!
tanggal 14 Feb 2011.. sehari sebelum Maulidur Rasul
dan pada hari valentine. even tak sambut kan..haha
wawa
dan sangatlah pedih luka di lutut ini
tak suka masa bubuh ubat..



waktu mendapatkan rawatan..
sempat lagi snap pic!



lutut ku letak ubat.. pedih!!

masa jadi ni baru balik lepas kelas Calculus
pukul 6.30 ptg..
kebetulan pakai bju kurung masa tu..ish awt la aku xpakai jeans..huhu

di simpng,, langgar dgn moto lain..
kebabommm jatuh tergolek depan anjung siswa tu..
maka kedengaran la ada orang jerit..
n ramai la budak uitm arau tg prihatin bg bantuan..
tq eh korang.. hehe..

macam mana boleh jatuh?
masa tu kat simpang,
ada kereta dan aku perlahankan moto..
alih2 si paah ni nak potong..
aku lak tak sedar..
selisih dekat gila..
ingatkan dh ok sebab aku sempat elak n moto tak belanggar..
tapi tiba2 lenagn baju paah masuk dalam handle moto aku..
ape lagi, terserettttt..
huhu...maka melambung la aku stail superman..



macam ni ha aku terbang..melambung!!! hahaha


fara pulak guling2 macam nigahiga..
paah pulak terbaring tgh jalan..hahah..

mula2 jatuh tu trus tengok paah n farah dulu..sebab mto yg aku dgn fara naik berlaga dgn moto paah..
kami sehati sejiwa..dh la sma2 bru blek kelas, sma bilik, housemte n last2 eksiden sama2..haha
bagus betul la..

aku bangun p tgk paah dulu sbb dia terbaring tgh jalan..
rupanya bkn pengsan..malu rupanya..hahahahah
farah ok sbb aku nmpk dia guling wat stunt..haha
alih2, ada orang tegur kain baju kurung aku dah darah2..
rupa2nya aku yang luka paling besar..

maka riuh lah unit kesihatan tu dgn jeritan aku masa nak cuci luka..haha
dua dua belah lutut lak tu!
kenangan paling pahit n lawak dgn moto ego fara..plus aku yg bawa moto masa tu..
nsb baik moto ok..

Alhamdulillah tak jadi lagi terukk..
moto ok..
cuma lutut aku ja..
p kelas jadi capik seketika..hehehe..



4 comments:

intan.sofia.bentan said...

wahhh,pedih kottt.pkai gamat

nurul aini said...

pakai ni. pedih2! huhu

r o s e said...

haiya, macam mana lah hang boleh accident ni Aini oi? lutut hang ada corak pulak tu. LOL! lain kali bawa motor tu cermat cermat tau.

nurul aini said...

haha..ada corak sbb aku letak ubat.saja nk buat bg keratif2 skit..bg kurang sakit..hahaha
ok rose! nnt aku ati2..haha