Thanks ! anda yang ke :

I CARE

23.4.13

KITA SERUPA

assalamulaikum

sekarang memang tengah demam gwiyomi kan. hehe. gwiyomi tu mmg comel. yang bajet comel kembong kembong pipi, pun ada jugak. tahap nk kena sepak pun ada. tak sanggup tengok sampai habis! 

haha

dah lama tak merpek kan. biar la hari ni nak menulis banyak banyak.

saya ada banyak tabiat buruk. banyak. tapi dalam banyak2, ada satu yang sangat effect kehidupan nih. iaitu terlalu banyak berfikir. tabiat ni akan mula terjadi masa terlalu letih, terlalu bosan, duduk sorang sorang atau rasa tercabar. 

maklumlah bila mula berfikir perkara negatif, terbawak bawak sampai mengandaikan yang bukan bukan. haishhh. teruknye. haha yang jd mangsanya mr.que la. 

bersyukur sgt dia sgt sgt sabar layan karenah tuan puteri yang manja teruk nih. huhu. tapi tu la, dia slalu bg aku jeles. haha. ke aku yg kuat jeles? aku pun p melayan. haha

i miss him so much. 
dekat dekat gaduh. bila jauh rindu. bila marah merajuk. bila hepi gelak. eh mmg la kan. haha.


2 comments:

Noura Qifays said...

heheheeh...same laa jgk ngn kte... xpe,jgn pk bnyk sgt k..happy2 je sentiase ngn Mr. Que... happy untuk selamanya okay :)

nurul aini said...

hihi..thanks :) amin3..