Thanks ! anda yang ke :

I CARE

4.12.12

SIMBIOSIS


assalamualaikum

studying Marine 400 n suddenly teringat nak buka wall intan sofia. tah die tahu tak kena stalk oleh mak cik ini. haha rindu. then tiba tiba terpandang satu link blogger. Aisyah Shakirah. i read an entry entitled Qawama which means pelindung. 

sooooo secara tiba tiba lagi teringat sama itu abdul ajai a.k.a abdul qaiyum. almaklumlah Qawama dgn Qaiyum mcm sipi sipi je kan. suda 5 hari tak jumpa. weee~ aku bebas. bebas dari segele gelenyee~ haha lawak je noh. miss u sayang. cepat je tangan ni menggogle nama Qaiyum. ewahhhh 

klik klik

"budak gemok"
"sape gemok?! grr"

"akaun lagi susah tau"
"tak civil lg susah"
"aaa, patut nye kita tukar course"

"hujan ni macam mane?"
"tunggu reduh kita redah la"
"reduh?"
"reda plus teduh"
"hahahha"

unfortunately, Qawama n Qaiyum lain maknanya. haha maaf la saya tak belajar Arabic. i study Japanese. kawaiiiiiiiii blurp blurp. Qaiyum bermaksud independent. berdikari. memang melambangkan orangnye lah. so far so good. been busy with his IMTGT. hehe 


love,
aini :)




1 comments:

intan sofia said...

hahahaah aku pon hri hri stalk hg la :p