Thanks ! anda yang ke :

I CARE

16.7.09

duit duit

show me d money bebeh
haha
siot pokai dowh duduk sini(uitm)
ahaks
bukan aku sorg ah an kalu korang nk kata aku boros pon haha
seyes..duit bnyk guna
k aku da buat bnyk kawan kat sini
rose,farah,ita,sal,adha,hilmi,syazwan,,
sume kitorang dari diff state
mcm best an
hehe rindu gak kat kwn2 lame sume
tp aku trus struggle,btahan kat sini
ok la rose pon da tetido ni
kitorang kat bilik study ni
cian lak kat die
haha
ok to rose,jom balik dorm,tdo
to adha n sal, korang da ade group utk assgnmnt green building?
to hilmi, safe walk balik kl tu hah
n to syazwan, moga2 kaki kau cpt sembuh,,tak yah pakai tongkat dah naik tingkat 3 blok c tu utk klas kimia k=]

3 comments:

salwa said...

aku pun pokai weh,.
buku IB mahal2.
aku beli yg ftstat(illegal) pun dh rm300++
dhla mara xbg duit lg.
huhuhu

nurul aini said...

tau tak pe..haha

shakina bt ghariff said...

haha. elaun aku dah masuk :)))))