Thanks ! anda yang ke :

I CARE

18.2.09

WORK

skunk ni i'm still waiting 4 my spm result so..tgh2 takde keje ni aku cari la keje..
act dh sbulan aku keje situ..bru dpt gaji first minggu lps..haha..syok gle pgg duit sndri..em
aku keje kat auntie anne's..kedai roti kat jusco sbrg prai tu..
mula2 mmg bosan sial..tp lps lama2 knal sume org kat line tu..mmg happening gle idop..
manager aku sorang indon..
rahmad ali a.k.a abang ali nama die..
ada k.ina n k.nurul gaks..
yaya, salleh, ady, eman, uncle n bla2..haha
2 minggu aku keje siti da terer wat pretzel..haha..caya tak??
sng je wat pretzel tu haha..tp resepi die secreto d amor arh..
gaji tk bnyk sgt..
bln stu aku dpt around 800 je..
boleh r kan..bkn aku nk wat pe pon duit tu..bg mak ayah je..hehe
rasa syg plak nk tggal keje tu nnt..huhhhuuuuu

2 comments:

intan said...

sesungguhnya,aku pon mahu kerja dong..huaaaaa

nurul aini said...

haha aku da berenti pon,,berpeleseran je skrng