Thanks ! anda yang ke :

I CARE

30.1.12

vvip #4 Abdul Qaiyum



assalamualaikum
seseorang yang mencari kesalahan orang lain ada lah seorang yang gagal menilai diri sendiri. tu pengajaran yang aku dapat hari ni. mintak dijauhkan dari aku n orang2 di sekeliling aku. amin.

aku menulis malam ni untuk menyatakan kepada seseorang yang aku sangat sayang pada dia. walaupun selalu aku terasa hati dengan dia, tapi aku sedar dia sangat sayangkan aku. kecian kat dia yang kadang2 kena melayan karenah aku nih yang sometimes tak bole belah nie. haha. masa mula2 dulu memang aku tak dapat lagi nak predict completely dia ni. tapi lama2, aku dah biasa. mungkin sebab aku tahu dan yakin yang dia betul2 sayangkan aku sama macam aku sayang dia. even hari hari aku kol pun dia setia melayan aku di talian. even sesibuk mana pun, dia masih hantar mesej cakap yang dia sayangkan aku. every day. sejak aku dengan dia, tak pernah pun satu hari berlalu tanpa aku tahu yang dia sayangkan aku. sebab setiap hari benda tu akan di sebut berulang kali.

saya tahu saya tak sempurna, terlalu banyak cacat celanya. tapi saya sangat besyukur menjadi pilihan awak. betul kata orang, sebalik dugaan yang kita tempuh, akhirnya kita akan bertemu seseorang yang betul2 sayang pada kita. xpernah terdetik akan berjumpa awak. tapi mmg ni takdir kan? saya minta maaf andai ada perbuatan yang menyakitkan hati awak. sesunguhnya tak de niat pun. kalau awak benarkan, saya akan ada dengan awak pada waktu waktu yang gembira dan sedih. even pada keadaan awak yang paling teruk pun saya nak ada dengan awak. nak buatkan awak senyum n gembira dengan kehadiran saya. paling kurang pun, kita tempuh sama2. jatuh bangun sama2. sebab awak kekuatan saya. n saya nak jadi kekuatan awak. percayalah, saya pun mahu yang terbaik untuk kita. insyaAllah.

saya minta maaf salah silap saya. saya sangat sayangkan awak. moga semua halangan dapat tempuh sama2 n happy ending saya dengan awak termakbul. terima kasih sebab hadir dalam hidup saya, Abdul Qaiyum. again, terima kasih :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

btw, sape selalu buat mcm ni mase kecik2 dulu, yep kita geng.huhu



till next time, babai ;)

4 comments:

masyitah.mohd.rosli said...

sweetnya entry nie,,,tertouching over plak ieta,,,ahhahaha,,,by the way,,,ieta doakan semoga korang kekal selamanya

nurul aini said...

thanks ieta :) amin..

DC said...

still bole senyum lg kn..=)

nurul aini said...

heeeettt. DC the best :)